Minggu, 22 Februari 2009

12/3/2009 ???

Sila BERI KOMEN selepas membaca entri ini supaya penulis tahu kamu suka akan entri ini



Awal pagi semalam kira-kira pukul 12am cam tu aku bertanya kepada rakan dalam internet aku pakai SMS bila tarikh result SPM akan keluar. Last-last jawapannya 12/3/2009. Kenapa ya ramai cakap tarikh tu? Kawan aku tu kata 10 hari yang lepas Menteri Pelajaran dh umun kat berita. Aik, nape aku tak tahu apa-apa ni. Aku ingat ura-ura je ada manusia buat cerita kata 12/3 ni result keluar tapi rupanya betul. Aku dah naik cuak la. Dah start fikir result aku mesti ada G:Onion72:. Dah la aku ngah tensen dengan ujian QTI aku yang bila-bila masa pak cik tu akan panggil aku untuk ambil test tu. Sekarang bala lagi satu lak datang!:Onion51:


Dah la tarikh 12/3 tu waktu sekolah bukan waktu cuti pun.
:Onion06:Mesti budak lain busy body nak tahu result kitaorang cam ne. Aku tak dapat bayangkan result aku cam ne. Aku sekarang ni dalam mode KECUAKAN.:Onion31:

Aku takut nak balik rumah lepas dah ambil result tu sebab mahu jadi korban aku kat rumah ni. Ayah aku mesti tunggu depan pintu rumah. Exited katanya nak tahu result aku..hahaha.

Benarkah 12/3/2009 result SPM akan keluar? :boy11:Dah konfem ( masih tidak dpt menerima kenyataan ) huhuhu..

Notakaki: KECUAKAN!
:White37::Onion31:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar