Jumat, 20 Februari 2009

Detect Invisible On Yahoo Mesengger!

Sila BERI KOMEN selepas membaca entri ini supaya penulis tahu kamu suka akan entri ini




:crab1:Ok la, dah lama aku nak tulis pasal ni tapi banyak benar entri lain yang lebih penting aku kena tulis. Pernah tak terfikir anda sendiri boleh detect manusia-manusia yang invisible dalam Yahoo Messengger (YM) anda itu? Dulu aku fikir memamng tak boleh tapi hari tu aku saje la masuk YouTube pastu aku search pasal Yahoo Messengger dan secara tidak sengaja aku ternampak cara nak detect invisible ni. Tak
perlu nak download apa-apa software pun. Just korang kena ada internet baru leh main detect-detect ni:crab1:.


Perkara yang perlu disediakan ialah :
1. Komputer
2. Internet
3. YM id

Dah ada semua tu?

Korang perlu masuk kat website ni DETECT

Kalau dah masuk aku rasa korang mesti faham kan nak buat apa kat dalam website tu.
Kalau yang masih blur meh tengok print screen yang aku buat kat bawah ni.

(sila klik pada gambar untuk besarkan imej)







Cara ini sangat bagus dipraktikan pada manusia yang cuba lari dari korang kat YM tu or maybe bf/gf korang tu.


-SELAMAT MENCUBA-:Onion48:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar