Rabu, 25 Februari 2009

My Dark Google!

Sila BERI KOMEN selepas membaca entri ini supaya penulis tahu kamu suka akan entri ini



:crab1:Aku sangat teruja tulis entri ni. Sebab aku telah menukar themes Firefox aku so aku nak launching kan page Google aku yang berwarna hitam yang menwan
:22:. Sila lihat Print Screen yang aku buat. Biasanya kalau page Google ( bukan google chrome ) mesti warna putih yang nampak boring tu kan? Tapi sekarang ni aku sangat teruja dengan page Goggle aku ni
:crab1:.


Ini lah dia Google aku yang baru! Tepuk tangan sikit!:03::03:



Berkenan ke nak buat cam aku ni? Ok la. Aku nak share kat sini cara-cara nak buat page Google Hitam tu, warna lain pun boleh gak. Sila klik di sini untuk baca arahan dia ya!
Kalau korang masuk website tu hanya warna google je tukar, ini bermakna toolbar yang kata atas Firefox ni tak kan tukar. Kalau nak tukar sekali toolbar sila ikuti cara-cara berikut.

1. Mula-mula klik kat TOOLS.
2. Klik kat ADD-Ons.
3. Pilih THEMES then nampak tak kat window THEMES tu ada ayat GET THEMES? Kalau nampak klik ya. Kalau tak nampak, buat-buat nampak je la
:Onion18:.
4. Then korang akan masuk website Moziila Firefox dan apa perlu buat ialah rajin-rajin la browse Toolbar yang korang mahukan!

-SELAMAT MENCUBA-
:Onion48:

Notakaki
: Masih belum ada Mozilla Firefox? Apa lagi install la cepat-cepat. Sememangnya Mozilla lagi hebat dari Internet Explorer!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar