Selasa, 10 Februari 2009

Memasang Emoticon di Dalam Entri [1]

Sila beri komen selepas membaca entri ini supaya penulis tahu kamu suka akan entri ini





Aku kembali menge-update dgn 3 script emoticon terbaru aku. Kalau di-request je aku akan buatkan. Bila-bila masa korang boleh request script emoticon yang korang nak and aku akan uploadkan.



Dipersilakan tengok script emoticon terbaru dari ku :







Aku nak ingatkan sebelum install emoticon tersebut, sila pastikan anda mempunyai GREASEMONKEY. Kalau yang tak de sila install di sini ya!



Ada request emoticon lagi la, kali ni dari Cik Ellanie. Kali ni aku pun tak tahu nape aku tak dapat uplaod script so terpaksa la aku carik jalan lain supaya Cik Ellanie tak kuciwa, hehehe...



Nama Emoticon : Cute Girl

Jumlah Emoticon : 31

Klik di sini untuk install.







Nama Emoticon: Katak

Jumlah Emoticon: 31

Klik di sini untuk install.







Aku buat emoticon ni khas untuk XOXO, sbg tanda terima kasih daha ajar aku Photoshop. Sekarang baru aku berani explore sendiri Photoshop tu. Kalau ada yang berkenan dengan emoticon dipersilakan sedut.



Kesemua emoticon ni kecik-kecik dan comel. Jadi kebaikan pakai emoticon ni ialah tak banyak pakai space kat Compose Mode. Ada 3 emoticon yang aku buat ni. Kalau suka sangat boleh sedut semua. Kalau tak amek salah satu pun boleh. meh cepat sedut,sedut,sedut lemak emoticon cepat!



Untuk emoticon Cherry sila install di sini.

Untuk emoticon Panda sila install di sini.

Untuk emticon Yellow sila install di sini.







18/3/2009= Di=rekues oleh Katrina!

Nama Emoticon= Rabbit







Untuk Install emoticon Rabbit klik di sini.





Kalau nak request emoticon ada syaratnya :

1. Boleh request 2 script emoticon dalam satu masa.

2. Emoticon haruslah tidak melebihi 50. Sila berikan contoh link emoticon yang anda mahukan saya hasilkan. Contohnya: Website INI. Saya menghasilkan script bukan membuat emoticon.haha.

3. Script emoticon akan siap mengikut kelapangan penulis untuk menghasilkannya. So NO DEMAND ON TIME!



All Emoticon Script I Hosted It In Mediafire! Thanks To My Free Sponsor!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar