Selasa, 03 Februari 2009

Launching!!

Blog aku kini bertukar wajah!:pompom: Sebenarnya dari semalam lagi aku dah tukar template blog ni tapi malas la nak launching semalam sebab busy mohon UPU Fasa 2 aku tu. Dah dekat tiga hari mencari template yang lawa dan akhirnya aku jumpa pun template ni. Tak terlalu menonjol warna dia. Simple and smart je. Tapi lawa-lawa pun template ni ada gak kelemahan yang aku jumpa:Onion42:. Contohnya:



Template ni tak leh buat footer. Perasan tak blog aku ni tak de footer sebab code HTML template ni tak terima pakai code footer aku tu:White22:. Then emoticon kat kotak komentar bawah ni pun tak leh pakai. Memang keluar gambar emoticon tu tapi bila pembaca nak paste emoticon tu masuk komen dorang emoticon tu tak muncul lak dalam komen dorang. Aku dah penat nak edit situ sana sini. Biarlah cam ni je template blog aku. Kang makin aku edit makin teruk jadinya.

After all, aku memang suka template baru blog aku ni. Sekarang ni aku hari-hari aku tgk blog aku ni..:boy14:. Tapi mampukah template blog ni akan bertahan untuk 6 bulan dan seterusnya akan datang??:White10: Aku ni memang cepat boring dgn satu template je tu pasal asyik tukar
:White11:.

Notakaki: Apa pendapat korang tentang template blog aku ni??


-SEKIAN UNUTK LAUNCHING BLOG AKU KALI NI-
:pompom:
:pompom:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar