Selasa, 03 Februari 2009

Fasa 2 UPU keluar hari ni~~

Perhatian kepada Calon SPM 2008 PERMOHONAN KE IPTA FASA 2 telah dibuka hari ni sejak pukul 12 tengah hari tadi. Aku pun turut terlibat dalam permohonan ini. Tapi petang tadi memang susah nak masuk website Kementerian Pelajaran Malaysia sebab ramai snagat kot yang masuk website tu untuk teruskan ke Fasa 2.

Akhirnya pukul 5 lebih tadi baru dapat aku masuk. Aku sekarang ni blur
:Onion40: sangat sebab tak tahu nak pilih IPTA mana. Kena kemukakan lebih kurnag 8 pilihan IPTA. Kebanyakan course IPTA aku tak berapa minat so tak tahu nak pilih yang mana satu. Aku memang plan nak masuk IPTS sebab course yang aku minat banyak ditawarkan kat IPTS dari IPTA.


Sampai sekarang ni aku masih tidak memohon Fasa 2 lagi sebab tak tahu nak pilih yang mana satu. Maybe esok-esok kot aku akan mohon. Ada sesiapa tak kat sini yang mohon UPU ni?? Meh la share IPTA mana korang pilih dan mengapa memilih IPTA tersebut. Kalau yang dah pernah mohon UPU ni pun meh la komen.

-SEKIAN UNTUK ENTRI KALI NI-:Onion48:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar