Rabu, 14 Oktober 2009

* * Hampir Seminggu Bercuti Semester* *

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.





Ok. Aku betul-betul terlupa nak tulis entri pasal aku dah habis final exam hari tu (9/10/2009). Aku ada tulis tapi sempat tulis tajuk je sebab mood aku tak ada kat blog rojakStory ini. Ok la nak tulis sedikit updated. Dah hampir seminggu aku bercuti semester.

Sepanjang bercuti aku ada sedikit masalah antaranya with that Jealously Women 14 kat Facebook (sila baca entri yang lepas) dan juga masalah nombor akaun bank ATM (PTPTN Matters) :003::003:. Aku akan cerita lebih nanti pasal PTPTN Matters tu.hoho.


Aktiviti sepanjang seminggu aku bercuti hanyalah ber-Facebook-ing.What a damn life kanss?hehehe. Ini la masanya aku nak main puas-puas segala game dalam Facebook tu; Farm Ville dengan Cafe World. Ini la peluangnya aku nak naikkan balik level 6aku.hahaha.

MMU hanya bagi cuti semester selama 2 minggu sahaja. Kejap je sebab long sem. Kalau sem depan short sem cuti kasi 3 minggu ibarat sebulan. 22/10/2009 aku akan pulang ke Port Dickson (tempat aku mengenal manusia)hahaha. 26/10/2009 bermulanya semester ke-2 aku di MMU. Woiii..takutnya nak tahu result SPM FINAL hari itu 1.

To ALL UNDERGRADUATE STUDENTS FROM MMU HAPPY HOLIDAY 16 and To Foundation Students From MMU Happy New Semester.

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar