Minggu, 18 Oktober 2009

[Review And Download]: Panahan Movie 17 Again

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.





Aku telah terkena panahan movie 17 Again. Aku dah fall in love dengan Zac Efron. Tak tahu kenapa aku rasa Zac Efron dalam movie 17 Again menarik perhatian aku dari movie High School Musical.



17 Again kisah seorang remaja berumur 17 tahun Mike O'Donnell (Zac Efron) yang ada segalanya. Seorang pemain basketball yang menjadi harapan sekolah dan bakal mendapat biasiswa. Tapi semua tu dia lepaskan demi awek dia Scarlett bila awek dia disahkan mengandung. 20 tahun kemudian kehidupan dia tak macam yang dirancang. Dia sangka akan dapat la happy family bersama Scarlett tapi mereka bakal bercerai. Mike masa tu berharap sangat dia kembali semula ke zaman kegemilangan dia semasa berumur 17 tahun. Entah ada kuasa magik ke apa dia jadi 17 tahun balik. Dari situ dia belajar untuk menjadi seorang ayah dan seorang suami yang baik.


Trailer 17 Again:



Yang nak tengok movie ni sila download dengan senang hati. Thankx again to Kraetiv upload movie ni. Lagu High School Never Ends paling best dari movie ini. High School Never Ends dinyanyikan oleh Bowling For Soup. Yeah~ Kalau nak boleh la sedut lagu tu ye.

Soundtrack 17 Again (This Is For Real)-Sila Sedut Dengan Senang Hati-:



See desktop wallpaper aku dah betukar menjadi gambar Zac Efron. I am damn in love with him :023::023:.



Happy Birthday 22nd To Zac Efron (18/10/1987) 32:023::023:

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar