Minggu, 04 Oktober 2009

Streamyx Is Like Hell

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.





Ok. Aku sudah hilang kesabaran gebrakmeja pada slow connection pada Stremyx yang macam SIAL ni. Sejak aku balik bercuti raya hari tu the connection is like damn shit f***ing slow. Abaikan perkataan F itu sebab aku tengah marah gila punya gila! Asyik-asyik terputus line. Even nak masuk Google pun kena amik sampai 5 minit untuk load capek?? This is so anoyying man! 14


Mula-mula slow connection gila babi lepas gempa bumi kat Sumatera. Ok Fine! Aku sabar je sebab maybe kabel dasar laut putus sebab gempa bumi but until now slow sampai semua download aku TIME OUT! Dan lagi satu..kenapa harus rumah ni je dapat slow connection? Rumah kawan aku kat Taman Dahlia is faster than us okay! Damn it! :003:

Helow! Tm Net patut contohi Wi-Fi MMU. Nama je Telekom under MMU tapi your connection is slow than the Wi-Fi okay! And lagi satu I should just called u TM NUT not TM NET because u are NUTS! Sebab: Kau memang laju tahap maksima bila pagi bila masuk tengah hari sampai malam terus jadi slow macam siput. Even siput pun lagi laju kot! 30 Memang gila.

Then kalau tipon 100 tu cakap pasal slow connection sure akan dipersalahkan dahulu pengguna. Untuk apa salahkan pengguna padahal yang slow connection Stremyx bukannya PC pengguna or sewaktu dengannya.

C'mon la..dah 2009. 11 tahun lagi nak Wawasan 2020 tapi connection TM Net masih seperti tahun 90-an. Sorry to say Tm Net is SUCK. I had enough keplak with this damn slow conenction.

#try la Google "Stremyx Sial" or sewaktu dengannya sure lagi banyak complain macam aku. Tapi apa tindakan Tm Net? Berpeluk tubuh sambil menikmati duit bil internet yang dibayar bulan-bulan oleh pengguna ke?# Get An Improvement Okay!

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar