Kamis, 29 Oktober 2009

Portable Photoshop CS3 Extended Untuk Windows XP Dan Vista [55.18mb]

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.





Awww. Aku dah jumpa Portable Photshop CS3 untuk pengguna Windos XP dan juga Vista. Aku tahu rata-rata antara kamu semua pakai Vista. Aku je yang masih belum beralih kepada Vista atau Windows 7.haha. Aku tahu mesti ada yang menjerit histeria bila baca entri aku neh sebab mesti ramai yang nak kan software Photoshop ni?hoho.



Ok. Mari aku terangkan dahulu apa itu portable software. Portable software ini lebih ringan dari biasa okay. Biasanya Photoshop yang bukan portable memang berat gila. Boleh makan half of your HDD. Nama pun dah PORTABLE sure muat sumbat dalam pendrive or thumbdrive korang tu. Sebab lagi sekali diulangi portable software lebih ringan. Ok sudah paham akan terms portable? Kalau tak paham buat-buat paham je ye.haha.XD

Untuk pengguna Vista, 100% boleh digunakan sebab aku dah test kat lappy Vista kawan aku. Don't worry Portable Photoshop CS3 neh tak payah beli. Bukan trial pun. Malah tak payah penat-penat nak crack. Dah memang FREE seumur hidup. Feel free to download okay. Di sini aku sediakan dua link untuk download Photoshop tu. Pilih salah satu. Disyorkan pakai MediaFire sebab lebih laju. Kalau pakai IDM dalam 15 minit siap!

01. MediaFire

Bila dah habis download just klik je file yang korang download tadi and tunggu sampai bukak. Akan stuck dalam seminit macam tu tapi still boleh buka and digunakan dengan senang hati.





#kalau broken link sila inform kat aku okay#

-Selamat Menyedut-:023::023:

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar