Kamis, 29 Oktober 2009

Kontest Sempena Hari Jadi Aku Yang Ke-18

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.



THIS CONTEST IS OFFICIALLY CLOSED ON 1 NOVEMBER 2009

#Ini adalah sticky post. Sila baca entri terbaru di bawah entri ini#





Sempena hari jadi aku yang ke-18 32 aku ingin mengadakan kontest di blog aku neh. Ini kali pertama aku buat kontest (selama neh reti join kontest je).haha. Hari jadi aku bila? 1 OKTOBER 1991. Means now I am 18~heeeeeee


Cara:
01. Lengkapakan slogan ini: Hadiah hari jadi amoi yang paling ideal ialah...
02. Sila nyatakan sekali sebab mengapa hadiah tersebut ideal untuk aku.

Contoh slogan: Hadiah hari jadi amoi yang paling ideal ialah pencil box zaman tok nenek moyang kerana amoi hanya layak menggunakan barang macam tu and..bla bla bla bla.....
(see ada kan sebabnya dinyatakan)

03. Sila post slogan tersebut di bahagian komen entri ini.
04. Tiada had perkataan akan dikenakan. Suka suki la nak tulis berapa panjang pun!
05. Boleh hantar seberapa banyak slogan pun. Sejuta pun boleh.
06. Slogan boleh dalam bahasa rojak (BM + English).

Syarat:
01. Warganegara Malaysia. Aku bukan diskriminasi tapi aku tak reti nak bank in hadiah or top up kat nombor telefon oversea.haha.
02. Yang tak de blog pun leh join. Asalkan tinggalkan email untuk aku contact semula kot-kot ko la pemenangnya kan.
03. Slogan TIDAK harus la berbaur lucah, TIDAK menyentuh sensitiviti kaum or politik.

Hint:
01. Slogan yang funky.
02. Slogan yang lawak.
03. Slogan yang bukan poyos or skema tahap gaban.

Hadiah:
01. Hanya satu slogan yang paling menarik tertarik da bomb akan dipilih untuk memenangi RM10.
02. RM10 (bank in or top up). Aku seorang student yang sentiasa pokai. Hadiah pun tak seberapa.13
03. Turut disertakan ialah 3 orang pemenang sagu hati berupa phone strap (keychain yang gantung-gantung kat henfon tu).

Tarikh tutup kontest:
1 Okt 2009 sehingga 31 Okt 2009. (sebulan)
Pemenang akan diumunkan bila-bila masa selepas tarikh tutup tersebut. So be alert.hehe.

Mudah je kan nak menang RM10?



-Selamat Mencipta Slogan-12

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar