Selasa, 20 Oktober 2009

Jika Dunia Ini Tanpa Internet

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.




*What The F. No INTERNET??!!*

Mari renungkan bersama :001::001: jika dunia ini tiada internet ataupun internet tidak dicipta langsung. What would you be if you don't have internet??



*that guy in the video is so cute*

Video di atas membuat aku berfikir sejenak. Jika tiada internet walaupun sehari apa aku jadi pada diri aku.hoho. Dari pagi aku bangun sampai la malam aku tidur aku still lagi menggunakan Internet. Updated twitter, masuk facebook boleh jek pakai telefon bimbit kan asalkan telefon bimbit tu ada connection with the INTERNET.

Sehari kalau aku tak pakai Internet memang boleh bikin nazak nightmare woo. Tak caya? Sila percaya. Bayangkan kalau Internet tak dicipta langsung mesti kita semua akan jadi "katak di bawah tempurung".hoho.

Tanpa Internet Facebook even Blogger pun aku tak kan kenal. Tanpa Internet aku tak kan kenal dengan ramai otai Blogger. Tanpa Internet aku tak kan pandai dalam code HTML. Tanpa Internet aku tak kan dapat siapkan assignment aku. Tanpa Internet aku tak kan dapat bayar yuran semester aku. Tanpa Internet aku tak kan dapat ber-tweet dan updated blog. Tanpa Internet aku tak dapat download movie-movie atau lagu. Tanpa Internet aku..bla bla bla bla. Memang banyak sebab kenapa aku tak boleh hidup TANPA INTERNET.

In other place, I still thinking why I still using Streamyx even memang macam Hell connection dia kan. Sebab aku TAK BOLEH HIDUP TANPA INTERNET. Teruk or slow macam mana pun la aku still gunakan Streamyx. Aku seorang student yang tak mampu 1 nak bayar bil bulanan broadband yang mencecah ratusan ringgit itu. Cukup la aku berkongsi Internet dengan housemate aku.hoho.

So, how about you guys. Apa akan jadi pada diri kamu semua kalau TANPA INTERNET? ngupil

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar