Selasa, 08 Juni 2010

Budak nama Abdul Asyraf dah umur 20!

Aku dah buka sem 4 dah. Baru sahaja start sem. Memang busy gila ahh dua tiga hari ni. So tak tahu bila boleh updated lagi or blog walking macam selalu. Kalau cuti tak apa gak. 24 jam depan PC ;((. Game-game dalam PC yang aku download masa cuti hari tu langsung tak terusik sejak mula sem ni. CSI NY, CSI 3D, Women's Murder Club dan Diner Dash 5. Siapa nak habiskan?

Cerita Nanny McPhee The Big Bang lagi lah aku tak tengok lagi walaupun dah download habis hari tu. Entah apa yang aku sibukkan. T.T

Dalam sibuk-sibuk ini, aku check kalender phone aku. Lalu aku ternampak lah 9 Jun 2010 ialah besday budak nama acap. Siapa dia ni? Boyfriend ka? Classmate ka? Suami ka? Err. Tak. Tak. Tak. Semua bukan.

Dia salah seorang kawan blog aku yang agak rapat. Rapat ni meaning bukan tegur sekali dua. Banyak kali aku tegur dia kat Facebook tu. heh heh heh. Kira rapat lah kan? Jangan fikir bukan-bukan tahu. ;DD

URL BLOG: http://cybernetic88.blogspot.com/
Pandai-pandai lah usha blog dia ni. Jangan lupa download juga program menarik yang pernah dia hasilkan. Mungkin dia adalah hacker selepas hacker Cuci Otak.lol.

*gambar cilok dari myspace ;))
opss. jangan marah dengan ayat kat dalam gambar tu acap. chill :DD.

btw, selama ni aku ingatkan umur kau 22 sebab url blog kau ada nombor 88.hoho. tertipu aku bila aku tahu kau hanya tua aku setahun. vavi kan.haha.


Happy Birthday! :)

post signature

Tidak ada komentar:

Posting Komentar