Jumat, 18 Juni 2010

siapa YM dengan aku mesti rasa annoying

Kenapa nak rasa annoying bila YM dengan aku? Sebab..sebab..hahaha. Semalam aku YM dengan Azrie. Dia cakap annoying YM dengan aku. Heh. Bukan dia seorang je tahu yang pernah cakap macam tu. Ramai lagi. Actually kenapa annoying sangat YM dengan aku?

Meh..meh..tengok printscreen kat bawah ni. heeee

Apa yang kau perasan dalam setiap perbualan aku dengan Azrie? Setiap ayat aku mesti diakhiri dengan smiley ini kan: .

Lepas tu. Lepas tu..dia dah start sound aku.

Haha. Tapi aku tetap akan letak smiley tu pada masa akan datang lagi. heeee =p

And last..aku tanya pendapat Hellioz..


Wah. Aku rasa macam tak best pula kalau YM tak ada smiley tu. Mesti akan letak sama ada smiley ataupun . Dah jari aku dah biasa tekan smiley tu nak buat macam mana.hehe. Sorry beb. ;))

Even masa aku tensen pun aku boleh lagi letak smiley tu. Orang tengah cerita masalah kat aku, aku masih boleh letak smiley tu. Heh. Macam tak hormat perasaan orang pula. Tapi ini lah yang jadi kalau aku dah start YM. Habis window YM spam dengan smiley tu.

Ni kes aku tak ada idea nak updated apa. So lately banyak updated pasal personal life aku. Eh. Blog ni memang personal pun walaupun tak berapa nak personal .

Ok bye

post signature

Tidak ada komentar:

Posting Komentar