Minggu, 13 Juni 2010

Blog ni dah pakai IntenseDebate

Ok. Aku dah pasang third party comment form ni iaitu IntenseDebate.

Ini semua pengaruh daripada Iss. Cemburu melihat blog dia yang pasang widget ni. Aku pun nak try!haha. Lagipun katanya laju je loading. Sebab Iss ni hanya sukakan blog yang ringan-ringan. Yang berat-berat dia pangkah. So aku percaya lah kalau tenet kau slow ke apa, comment form aku ni mesti loading kan.

Ni masih dalam tempoh percubaan aku pasang IntenseDebate. Kalau lepas seminggu aku rasa tak best langsung, aku akan uninstall widget ni. Ini juga salah satu cara mencegah aku dari malas nak reply komen korang semua.haha. Tapi entri lama-lama masih menggunakan comment form dari Blogger. :DD

So apa kata korang? I need your feedback :DD

post signature

Tidak ada komentar:

Posting Komentar