Selasa, 22 Juni 2010

[Entri Bergambar] : Condom Fashion Show


Kali ni aku nak cakap pasal condom. Bukan lagi pasal Selaput Dara Palsu.hahahahaha. Condom tu apa weh? Ahaaa. Siapa tanya macam tu aku ketuk kepala.grrr!

Fashion show ni diadakan kat Beijing, China. Dan tujuaanya untuk memerangi penyakit HIV/AIDS kat sana. Bukan lah nak promote condom yang macam-macam jenis bentuk, warna dan jenama ni. Tapi nak menggalakkan orang ramai untuk memakai condom semasa "bersenam di atas katil" untuk mengelakkan penyakit HIV/AIDS yang semakin berleluasa. Berkias. Faham sendiri sudah.

Fashion show ni dah lama dah. Tapi aku nak juga updated benda ni. Maybe antara korang dah pernah tengok. Tapi yang belum tengok. Enjoy!

*nak cabut satu boleh? aku nak kaler pink! weee

*style gila topi ni. rasa nak letupkan condom tu semua.

*apa kau pandang? Mari lah cabut satu condom kat sini. YEY!

For more picture, you may refer at here.

Harap selepas ini, tiada yang email aku tanya pasal nak beli condom. Aku bukan penjual condom ataupun selaput dara palsu.miahahahahahaha.

post signature

Tidak ada komentar:

Posting Komentar