Rabu, 30 Juni 2010

Belanja Aku Secret Recipe 10 Kali Ok!

Happy July u'all =p

Ahaks! Aku nak makan Secret Recipe sangat ni (muka sangap) keh keh keh. Sesiapa yang bermurah hati, meyh belanja aku makan kek kat Secret Recipes ni 10 KALI ok! Sekali tak cukup. Demand tinggi lak aku ni.haha.

Kali terakhir aku pergi Secret Recipe dengan akak aku. Meroyan dengan dia makan Secret Recipe. Lepas tu jakun tengok karipap giant dalam peti cermin tu (tak tahu panggil apa peti tu).hahahaha. Seducer betul aku tengok gambar-gambar kek dari Secret Recipe ni. Air liur semakin meleleh. Ahaks! Drooling weyh.



Jom tengok apa menu kek yang ada! (bersedia untuk drooling)









*ini paling mengoda jiwa raga aku. lihat lah coklat dia tu. haishh. nikmatnya kalau cair dalam mulut aku. Mesti mengalahkan nikmat masa aku makan sundae coklat.


and..


*muka aku akan jadi secomel ini kalau ada yang sudi belanja aku makan kek Secret Recipe 10 kali. keh keh keh.

All those picture I got it from Flickr and Google Image Search. (^_^)

p/s: weyh. Bila nak belanja aku Secret Recipe 10 kali? keh keh keh

post signature

Tidak ada komentar:

Posting Komentar