Senin, 28 Juni 2010

kenapa aku suka tumblr?


Itu hari kan aku ada heboh kat blog aku dah ada tumblr. Yes. Sampai sekarang aku addicted betul dengan tumblr ni. Blog ni pun dah mula diabaikan sejak aku kenal tumblr.keh keh keh

Kenapa aku suka tumblr?

Sebab kat tumblr sahaja aku boleh updated banyak-banyak photo quotes. Tak caya pi tengok tumblr aku. Sure hampir setiap entri banyak gambar dari tulisan. And those photo quotes resemble my heart the time I updated my tumblr.chewahhhh.

photo quotes yang aku rasa paling style.

Aku rasa kalau aku updated blog ni dengan gambar sahaja tanpa sebarang tulisan mesti semua orang blur apa yang aku cuba sampaikan.haha. Tapi tumblr lain. Kau updated lah sampai berjuta gambar or quotes pun. Tak ada siapa nak pangkah.keh keh keh. Kat tumblr lah aku rasa bebas luahkan perasaan aku melalui quotes even tak ada siapa boleh faham masalah yang aku hadapi saat itu.

Ahh. Aku paling suka tumblr ni boleh reblog. Kau suka dengan entri tu, reblog sahaja. Tak payah fikir kau plagiat ke apa. Bebas weyh tumblr ni.

aku sayang tumblr.

Ouh. Thanks to those yang pernah YM atau FB chat dengan aku bertanya masalah aku and so on. Kalau boleh aku nak cerita full story masalah aku tu kat korang. But sometimes I have my own little secret. Ahh. Baca sahaja tumblr aku and understand those quotes I posted. "everyone of us is a story, and once you read a story, you understand it more"

Siapa ada tumblr? Tinggal link kat komen or just follow my tumblr. Nanti rajin aku buat rombongan cik kiah ke tumblr kau.haha.

post signature

Tidak ada komentar:

Posting Komentar