Selasa, 31 Mei 2011

Berimaginasi dengan gulungan tisu tandas

Hai semua. Rasa macam malas sahaja nak updated sejak dua menjak ni. Lebih banyak berdepan dengan Photoshop sekarang ni. Sampai background twitter @terfaktab pun aku pergi ubah. Nampak sangat dah tak ada kerja. HAHA. Bila jalan jalan kat website design masa dalam pembikinan cover zine untuk ProjeKomrad kitaorang aku terjumpa sesuatu yang dikira menarik juga lah kat padangan mata aku.

Kali ini jom berimaginasi dalam gulungan tisu tandas. Tahu tak siapa yang buat semua ni. Nama dia Anastassia Elias. You can see other artwork from her at her website here yaw :). Aku kagum weh dengan artwork dia ni. This is what her said about her own artwork:
"I cut the small paper shapes that I stick inside the toilet paper rolls. I use tweezers to manipulate the paper shapes. I select the paper of the same color as the roll. It gives the illusion that the paper figures make part of the roll. I need few hours to make one piece." - Anastassia Elias
Travaux (Works)

Tango

Balançoire (Swing)

Zoo

Neige (Snow)

Football

Diptyque Grand Nord

Salon de coiffure (Hairdressing Saloon)

Boxe (Boxing)

+much more here on her gallery :)

Kalau aku yang buat konfem hangat hangat tahi ayam woi. Mana ada kesabaran nak potong potong kecik cenggitu lepas tu gam masuk dalam tu. Susah kot *pengalaman buat felt keychain*. Kalau tak ada kesabaran yang tinggi mesti hasil dia tak lawa. Melalui seni pun dah boleh tahu perangai orang tu macam mana kan? :)

My faveret is Balançoire (Swing).

Tidak ada komentar:

Posting Komentar