Senin, 02 Mei 2011

[Tentang 10] Day Five : 10 Wishes

Tentang 10 mengenai tentang 10 perkara mengenai diri aku. Dan ini akan diadakan selama 10 hari kecuali pada hari Rabu (ada segmen lain aku join dalam blog untuk hari Rabu sahaja)


day one : 10 things about me
day two : 10 things I love
day three : 10 things I hate
day four : 10 things I want to say to one person
day five : 10 wishes
day six : 10 items I can’t live without
day seven : 10 important people
day eight : 10 of my favourite songs
day nine : 10 ways to win my heart
day ten : 10 final words

Day Five : 10 Wishes

#1 Marry a prince. Itu memang impian aku dari kecik. Aku harap aku akan berjalan dalam church dengan gaun kawin berwarna putih tu. Aku selalu ada invisible friend masa kecik sebagai prince tu. Lepas tu kita orang main puteri puteri dalam bilik aku. My childhood dreams. Ini bukan pengaruh #royalwedding ye.

#2 Menjadi jutawan. Sebab tu dari kecik aku selalu berangan nak kawin dengan prince. Sebab nak jadi kaya. Tak payah risau apa apa pasal duit. Semua aku akan dapat. Materialistic? Tell me who are not materialistic at all. Once in your lifetime you'll experiences materialistic moment.

#3 I wish I will end my single life at age 26 and will have a family with two adorable kids. I sill love kids. I am not pedo btw. HAHA

#4 Lepas tu aku harap aku akan makan dan makan tanpa jadi gemuk langsung atau berat badan naik. Tiada kegemukkan langsung di dunia ini!

#5 I wish I can travel the world. Especially around Europe! Of course will be with my love one.

#6 I wish the God will tell me what his plan for me!

#7 I wish I will less online apparently I can't stop online once I have connected to the Internet >>_<<

#8 Lepas tu aku harap Taecyeon dari group korea 2PM akan jadi boyfriend aku untuk sehari. We will travel the Korea in one day!

#9 Then kan, aku harap aku ada kad shopping unlimited yang tak payah bayar balik punya. Asal ada kad tu, aku akan beli semua barang kat dunia ini dengan percuma. Tak payah bayar langsung! Tak payah fikir mana nak cekau duit. Tak payah fikir nak bayar balik bil bil tu semua. Awesome tak?

#10 Aku harap semua yuran sekolah dan universiti adalah percuma. Supaya generasi masa depan negara ni bukan lah penghutang paling besar kepada pinjaman pelajaran
Semua wishes yang tak mungkin akan tercapai.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar