Senin, 09 Mei 2011

[Tentang 10] Day Ten : 10 Final Words

Tentang 10 mengenai tentang 10 perkara mengenai diri aku. Dan ini akan diadakan selama 10 hari kecuali pada hari Rabu (ada segmen lain aku join dalam blog untuk hari Rabu sahaja)

day one : 10 things about me
day two : 10 things I love
day three : 10 things I hate
day four : 10 things I want to say to one person
day five : 10 wishes
day six : 10 items I can’t live without
day seven : 10 important people
day eight : 10 of my favourite songs
day nine : 10 ways to win my heart
day ten : 10 final words

Day Ten : 10 Final Words

#1 Hari ini hari last untuk cabaran #tentang10 kat blog.

#2 Tahu tak mula mula aku buat #tengtang10 aku tak yakin aku akan habiskan sampai hari ke-10. Tak sangka dah habis jua.

#3 Antara semua hari yang paling susah ialah hari ke-7. 10 Important People. Susah woi. Aku ada kurang dari 5 orang yang penting dalam hidup aku ni tahu tak.

#4 Sebab #tentang10 ni lah, aku sungguh sungguh buat video untuk Day Eight : 10 Of My Favourite Songs. Dah reti dah guna movie maker tu. weehuuu

#5 Lepas tu kan. Blog ini aktif sangat updated sejak ada #tentang10 ni. Sehari dua entri. Lepas ni dah tak ada dah ye. :D

#6 kepada Mira Edora, Sherah, Huda dan lelain. Harap harap dapatlah siapkan #tentang10 ni. hehe

#7 Sekarang kau dah tahu kan pasal aku? Kalau belum tahu boleh baca kat Day One : 10 Things About Me.

#8 Nak baca balik semuanya? Boleh baca kat #tentang10 ok!

#9 Tulis 10 final words ini mencabar juga. Sebab I am speechless right now.

#10 Thank god. This challenge is finally over in this blog :p
p/s: komen entri ini surat ini untuk mak mertua aku. Tutup komen kat entri ini sebab dah tak larat nak balas komen semua orang. Malam nanti aku updated lain pula. Thanks tahu? :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar