Jumat, 06 Mei 2011

[Tentang 10] Day Eight : 10 Of My Favourite Songs

Tentang 10 mengenai tentang 10 perkara mengenai diri aku. Dan ini akan diadakan selama 10 hari kecuali pada hari Rabu (ada segmen lain aku join dalam blog untuk hari Rabu sahaja)


day one : 10 things about me
day two : 10 things I love
day three : 10 things I hate
day four : 10 things I want to say to one person
day five : 10 wishes
day six : 10 items I can’t live without
day seven : 10 important people
day eight : 10 of my favourite songs
day nine : 10 ways to win my heart
day ten : 10 final words

Day Eight: 10 Of My Favourite Song


Senang rupanya nak buat video pakai movie maker tu :D
#1 I'll Be Back by 2PM
Suka dengan lagu ini sejak my opismate ulang ulang main lagu ini dalam opis. Sampai sekarang aku tetap suka.

#2 Can't Let You Go Even If I Die by 2AM
woot woot. Tak rasa ke melody dia sangat sedap didengar di telinga? Aku rasa nak cium orang sahaja setiap kali dengar lagu ini.

#3 Ee Jook Il Nom Eh Sarang from A Love To Kill drama
Lagu ini melodi dia sedih tapi sangat best ok. Maksud tajuk dia ialah A Love To Kill. Aku tak pernah tengok drama dia lagi. Orang cakap drama ni a bit slow.

#4 Because I'm Stupid by SS501
Lagu ini kesan daripada aku addicted dengan Boys Over Flowers dulu. Dari tahun lepas ok lagu ini aku masih dengar sampai sekarang. Sayang nak delete daripada playlist.

#5 That's When I Love You by Aslyn
Lagu ini lagi lamaaaaaaaaa. Aku rasa dari semester dua kot aku simpan lagu ini. Diperkenalkan oleh kawan baik sendiri :p

#6 Because You Live by Jesse McCartney
Tak ada sebab. Aku just suka. hehe

#7 Bad Day by Daniel Powter
Lagu ni dah bertahun aku suka. Bila bad day sahaja, boleh dengar lagu ini. mwahahaha

#8 Season In The Sun by Westlife
Lagu ini paling hit zaman kegemilangan Westlife. Aku rasa yang lahir tahun 90-an dengan 80-an mesti familiar dengan lagu ni. Woi. Lagu ini aku minat sampai sekarang.

#9 Walk In The Sun by McFly
Dengar lagu ini masa rindukan love crush sendiri :p. I wonder what's like be love by you katanya :D

#10 My Happy Ending by Avril Lavigne
Ok bila putus cinta baru nak dengar. Jadi lagu ini sangat penting dalam playlist aku. Boleh buat bahan bekas kekasih sendiri sambil dengar lagu ini tahu :p
Sebenarnya aku ada lebih daripada 10 lagu faberet aku.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar