Minggu, 08 Mei 2011

[Tentang 10] Day Nine : 10 Ways To Win My Heart

Tentang 10 mengenai tentang 10 perkara mengenai diri aku. Dan ini akan diadakan selama 10 hari kecuali pada hari Rabu (ada segmen lain aku join dalam blog untuk hari Rabu sahaja)


day one : 10 things about me
day two : 10 things I love
day three : 10 things I hate
day four : 10 things I want to say to one person
day five : 10 wishes
day six : 10 items I can’t live without
day seven : 10 important people
day eight : 10 of my favourite songs
day nine : 10 ways to win my heart
day ten : 10 final words

Day Nine : 10 Ways To Win My Heart

#1 Have a very good sense of humor because I love to do silly things when in public. Harap harap kamu tak terkejut dengan perkara silly yang saya buat nanti.

#2 Tulis nota cinta untuk saya. Kalau ada diari cinta antara kita pun ok apa :D. Please surprises me! :)

#3 Jujur. Jangan nak puji puji saya sangat kalau saya tak patut dipuji. Be honest.

#4 Kena tahan dengan kegilaan saya pada drama TVB. K-drama. K-pop. Kalau saya boleh faham minat awak terhadap bola dan dota. Kenapa tidak faham minat saya?

#5 Kena faham dengan tweet saya. Jangan cepat salah faham dengan apa saya tweet. Itu semua hanya monolog dalaman seorang gadis macam saya dengan diri sendiri. Jangan cepat nilaikan apa yang saya reblog di Tumblr.

#6 Saya ketagih dengan Internet. Harap awak faham kalau saya tak ada masa nak layan awak. haha.

#7 Tinggi daripada saya please. Saya 157cm. Saya tak selesa lah date dengan lelaki pendek daripada saya.

#8 Seorang yang sanggup temankan saya ke bookstore selama berjam jam. Temankan saya ke salon buat rambut. Temankan saya shopping. Harap kaki kuat. Saya shopping selalu berjam jam padahal beli satu barang sahaja. hehe

#9 Mesti pandai nyanyi. Saya suka secara spontan minta orang nyanyi. So be ready all the time. Hahaha.

#10 Late night and early morning calls and texts ♥ ♥ ♥
Find a guy who calls you beautiful instead of hot, who calls you back when you hang up on him, who will lie under the stars and listen to your heartbeat, or will stay awake just to watch you sleep.

wait for the boy who kisses your forehead, who wants to show you off to the world when you are in track pants, who holds your hand in front of his friends, who thinks you're just as pretty without makeup on. One who is constantly reminding you of how much he cares and how lucky he is to have YOU. The one who turns to his friends and says, "that's her".

Tidak ada komentar:

Posting Komentar