Rabu, 04 Mei 2011

[Tentang 10] Day Six : 10 Items I Can't Live Without

Tentang 10 mengenai tentang 10 perkara mengenai diri aku. Dan ini akan diadakan selama 10 hari kecuali pada hari Rabu (ada segmen lain aku join dalam blog untuk hari Rabu sahaja)


day one : 10 things about me
day two : 10 things I love
day three : 10 things I hate
day four : 10 things I want to say to one person
day five : 10 wishes
day six : 10 items I can’t live without
day seven : 10 important people
day eight : 10 of my favourite songs
day nine : 10 ways to win my heart
day ten : 10 final words
Day Six : 10 Items I Can't Live Without

*sekarang aku suka cup cakes*
#1 Laptop
Hoi kalau tak ada laptop macam mana nak updated blog? :p

#2 Handphone
I have three handphone right now with different number in it.

#3 Food
Siapa boleh hidup tanpa makanan dia ialah alien :p !

#4 Kertas penyerap minyak muka
Memang tak boleh keluar rumah kalau tak bawa kertas ni. Muka aku berminyak. T_T

#5 Bedak compact
Yes I need it always! Bedak cepat cair sebab muka aku berminyak. Dah setiap 5 jam kena touch up.

#6 Internet!
Kat mana mana pun nak online walaupun keluar. 24 jam ok!

#7 Bra and panties
Tak kan aku nak bagi tahu kepentingan benda benda ni kot?

#8 Money
How to survive without money?

#9 Pakaian
Bagi tahu aku sebab kau boleh hidup ke tanpa berpakaian? :D

#10 Jam tangan
Tak biasa tak biasa kalau tak pakai jam untuk sehari. Rasa macam tangan kiri aku bogel je tanpa jam. Lepas tu aku jenis malas nak cari handphone dalam bag untuk tengok jam!
dan......

BANYAK lagi benda yang aku boleh list down. Banyakkkkkkk! Bagi sampai besok pun tak habis list down. hehe.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar