Senin, 22 Desember 2008

About Tag

Dalam dunia blog yang makin maju ni, mesti korang pernah kena tag atau pernah memberi tag. Aku tak nak cakap pasal manusia yang memberi Tag tapi aku nak cerita manusia yang mendapat tag. Mungkin ada antara orang yang tak tahu apa itu tag dan aku akan terangkan dalam entry aku ni.
Bila korang kena tag, langkah yang perlu diambil ialah :
1. Copy tag itu.
2. Then paste pada entry.
3. Dan padam jawapan pada tag yang kalian paste tu and tulis jawapan kalian sendiri.
4. Setelah selesai publish aja entry kalian tu dan tercipta la tag di blog kalian.
5. Bagi tahu teman-taman kamu yang telah kamu tag supaya mereka tahu mereka telah di-tag oleh kamu.

Mudah itu aja.
Kesian pada manusia yang memberi tag pada kamu tapi kamu tak jwb tag-nya.
Jika tak faham sila tanya aku ya!




Tidak ada komentar:

Posting Komentar