Rabu, 17 Desember 2008

Blog yang aku tak berapa berkenan.

Entry kali ini bukan la nak menghina blog kamu semua tapi ini pendapat aku sahaja.
kalau terkena btg hidung blog kamu semua,maafkan aku..:pandaGeli_16:

ni antara sebab2 blog yang aku kurang berkenan di hatiku ini :


1.UPDATE
ni yang paling aku tak suka.Dah ada blog tak nak update lak.Buat aku bosan je masuk blog berkenanaan.Update la sedikit2 bukannya kena update sampai hari2.So memang buang masa la aku view blog mcm tu lama2.Buang masa aku je.

2.SHOUT BOX

Ha..ni yang aku aku tak ada mula2 pakai blog.Aku tak letak shoutbox pun lam blog aku.Last2 atas nasihat cik chokilala aku pun letak la.Untuk blog yang tak pernah ada shoutbox ni pergi la letak.Ni supaya memudahkan pembaca blog boleh berkongsi pendapat dgn kamu semua.

3.MENCARUT
Siapa suka kalau posting pertama je dah emcarut mcm2.Agak menakutkan kalau hari2 pembaca blog asyek terbaca perkataan mencarut je.So kalau nak mencarut kurang2 kan la ye.Atau[un tapis2 la sikit.Bukan je menyakitkan tapi menjengkelkan.

4.IKLAN
Ok..siapa tak nak blog sendiri ada iklan kan??
Kalau nak letak iklan pun tak payah la bersepah-sepah.Kan elok kalau susun elok2 kat sidebar tu.Kalau byk sgt iklan pastu bersepah-sepah kan lebih menyakitkan mata si pembaca itu??Jadi elok la susun cantik2.

5.MENIRU

Ni aku paling pantang.Blog ibarat mcm rumah kita so kita akan hias ikut cita rasa kita sendiri.Tak salah kalau nak tiru tapi tak payah la sampai 100%.Edit la sikit2 kalau ya pun.Ataupun kalau kita nampak blog tu lawa sgt kita boleh jadikan sebagai rujukan bukannya meniru 100%.
----------------------------------------------------------
Sekali lagi aku ingin mengatakan bahawa entry aku kali ini tidak berniat nak menyakitkan hati sesiapa atau nak hina blog kamu semua.Ini hanya sekadar pendapat aku sahaja.Aku mohon maaf jika ada pembaca yang terasa.
Apa pun bangga la dgn blog anda itu walau macam mana pun rupa blog anda.

"MAJULAH BLOG UNTUK NEGARA"

Sekian untuk entry kali ini:pandaGeli_26:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar