Sabtu, 27 Desember 2008

Selamat Bertolak Pelatih PLKN Kumpulan 1 Siri 6/09

Hari ni pelatih PLKN Kumpulan 1 Siri 6/2009 telah melapor diri. Habis la sesiapa yang terpilih pergi PLKN. Kena hidup kat hutan selam 3 bulan!!:bofu_47: Aku tak tahu la sama ada aku bernasib baik ataupun tidak sebab tak terpilih pergi PLKN. Tapi yang aku tahu aku memang tak sanggup nak hidup tanpa telefon bimbit, line telefon yang tak ada, line tenet yang tak ada!! Boleh bikin gile aku kalau aku tak dapat main tenet. :bofu_20:



Apa-apa pun aku tetap bersyukur sebab aku tak dapat pergi PLKN. Lantak korang la nak fikir aku penakut ke anak manja ke yang janji aku TAK DAPAT!! Aku sanggup mati dari pergi PLKN!! Kawan-kawan aku ada gak yang dapat dan aku tak tahu macam mana mereka nak survive dalam hutan tanpa telefon and tenet!! hahahaha..
Jangan ada panggilan kedua untuk yang tak dapat sudah. Tak nak! Tak nak! Tak nak! Tak nak!
SELAMAT BEETOLAK YA UNTUK PELATIH PLKN KUMPULAN 1 SIRI 6/2009!!:pandaGeli_26:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar