Senin, 29 Desember 2008

PinaT TaggeD aKu La!

Pinat si penjual tagged dgn suka citanya telah tagged aku.
Ni dia Pinat..
Tagged yang mu bagi kat aku tu,
Layan~

You have to list 7 weird things about yourself, post it in your blog, tag at least 7 people (list their names), and comment on their blog to let them know that you just tagged them.





1. aku ni susah sangat nak rapat dgn adek badek aku,
2. mudah mesra dengan orang yang aku tak kenal langsung,Mesra alam..hik3,
3. tak pandai nak mulakan persahabatan dengan org,Malu..
4. suka main bucu bantal..hahahaha
5. tak konfident nak amek lesen kereta. Sampai sekarang still tak nak amek...
6. sanggup dok depan PC sampai tak mandi and mkn..walalalalala~
7. cpt bad mood tapi cpt good mood..cm ne tu??

those who've been tagged :

1. Reza
2. Lamps
3. ubey
4. yoma
5. deskcom
6. hazrad
7. Fareez

Notakaki : Aku tahu korang tak kan balas tag aku tapi kalau nak balas la..walalalala~

Tidak ada komentar:

Posting Komentar