Senin, 15 Desember 2008

DaH seTaHuN!!

arini dah masuk 16/12/2008...

date yang tak kurang spesel nya dalam idop aku..
bukan besday sape2 ea or aniverseri aku kapel ke:pandaGeli_12:
tp..

16/12/2007 tahun lepas ni lah tarikh pertama aku daftar jadik blogger..
dan kali pertama dlm idop aku kenal dunia blog..
waaaa:bofu_24:...terharu

dan arini 16/12/2008 dh genap setahun la aku kenal dunia blog ni..
tak sangka bertahan sampai skrang...

mengimbau kenangan first2 buat blog..

aku blur gler tym nk buat blog ni,kenal blog pun tak..
tergerak nak ada blog cz seseorg..PINAT(sila klik untuk tahu sape manusia tu)
aku tgk blog dia lawa je..
buat aku kejelesan:pandaGeli_24: sebab tu aku pun nak ada blog..hak2..

mula2 blog aku ni..
mmg kosong je..tak de idea nak tulis apa..
last2 bler dh bese ada blog ari2 aku update..(bukan hampir ari2 la)hik3..

dan skrang..
ta daaaa.....
punye cantik blog aku(ce wah puji diri sendiri)
siap ada nuffnang lagi..
aku bangga ada blog..:bofu_26:


mampukah blog aku bertahan lagi setahun??

-sekian untuk entry kali ni-:bofu_48:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar