Rabu, 17 Desember 2008

KeMuSYkiLaN

:pandaGeli_17:aku ada kemusykilan la...
cm ni..



ptg tadi aku tpon tmnet nak reset paswod streamyx..
cz aku tak dpt login pakai paswod streamyx lama aku..
mmg dah reset dah..
sekarang dah ok dah..
boleh on9 lagi
tapi kan aku nak tukar paswod streamyx yang dowg bagi tu..
yela takut ada pekerja dia buat penyelewengan...
aku pun masuk la https://tmbill.tm.net.my nak tukar paswod
then tak dapat pun tukar..
asyek kua msg OLD PASSWORD NOT CORRECT.
padahal dah bape kali dah aku taip paswod yang sama tapi masih kua msg yang sama.
tu pasal aku musykil..:bofu_25:
sesiapa yang tahu tukar paswod streamyx..
tlg la ajar aku..

-----------------------------------------

cter lain yang berlaku arini :
kua window shoping dgn kwn aku hari ni..
dia je shopping sakan tapi aku tgk je..
hik3..

pastu try cari kerja part time..
tapi tak berhasil..
betapa sedihnya aku..

sudah la nak dkt sebln dah aku menganggur..
huk3..

--------------------------------------------------

sekian untuk entry kali ini~:bofu_48:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar