Sabtu, 06 Desember 2008

RuTiN aKu

:pandaGeli_36:ni rutin aku sepjg aku M.E.R.D.E.K.A - abh SPM 27/11 sampai skung 7/12
mmg bosan ah...
mmg merdeka tu sonok tp sonok dia kejap je..
coz ari2 aku uat mende yg sama je..

ok la..
aku nk cter cket pasal rutin aku...

bgon - 11pg kalau tak pun 12 tgh hari:bofu_29:
pas bgon cm bese la..bsuh muka,gosok gg,mandi,mkn befest+lunch,
tgk tv - 2ptg lyn cter indon fairy tales tu...
-4.30 lyn cter puteri salju
pastu apa ag TDOW PTG:bofu_05: la...

bgon kol 6ptg...
tgk tv ag..lyn cter cina..
hak3..sampai kol 8mlm..

8mlm aku g mandi..
abh mandi mkn..
pastu g on9 sampai kol 2pg..

3pg baru nk tdow:bofu_48:


dan sumenye mende yg sama aku buat keesokan arinya..
life get boring lau ari2 cm tu..
tp aku terpaksa la laluinya..

sekian~

Tidak ada komentar:

Posting Komentar