Minggu, 14 Desember 2008

LAYOUT DAH TUKAR

Tadi aku test nk tuka layout..
pastu entah apa silapnya blog aku jadi kosong
hohoho..
apa lagi kecut:pandaGeli_18: gler ah weh..
yela element aku sume ilang..

aku dh stat putus asa:pandaGeli_21: dah nak betulkan balik...
sebab banyak sangat mende yang kena buat balik...
tp..
disebabkan daha dekat setahun aku berblog..
aku tak mau blog aku ilang...

memang benggang gler time nak betulkan balik blog aku tu ah..:pandaGeli_22:
pastu penin:bofu_20: pala nak mula cam ne
last2..

ta daaaaaaa...
inilah hasilnya..
setelah hampir 3 jam aku bertungkus lumus betulkan balik..
lebih tersusun
dan aku cukup berpuas hati..

tp yang sedihnya aku rasa ada lagi element aku yang ilang kat dalam blog aku tu..
entah la..

pape pun..

aku dh takut nak tukar2 layout lagi..
penin pala wooo nak betulkan balik...

kepeningan tu masih ada..:bofu_20::pandaGeli_35:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar