Rabu, 24 Desember 2008

Adakah Pak Cik Santa wujud??

hohohoho..Merry Christmas!!:pandaGeli_02:Kali ni aku nak kalian jawab persoalan aku. Adakah Santa Claus benar-benar wujud?? ataupun sekadar mitos??? Aku pun dengan suka suki:bofu_36: nya search kat YAHOO! homepage aku tu pasal pak cik Santa ni. Santa ni hanya sekadar mitos yang direka-reka oleh mak ayah supaya anak-anak dorang tidur awal semasa di ambang Christmas. Dan lama-lama pun jadi satu adat untuk mak ayah tipu anak-anak dorang pasal Santa Claus. Actually aku sendiri pun tertipu dari
kecik-kecik lagi coz pengaruh TV. Asal Christmas je ada cerita-cerita best yang berkaitan dengan Santa Claus dan secara tak langsung aku terbabit sama. Hahahaha..
sampai arini aku tetap percaya yang Santa Claus ni wujud. Agaknya aku tunggu pak cik Santa bagi hadiah kot. hahahaha..



oH..sebelum terlupa..ni hasil search aku kat YAHOO!
-dipetik dari WIKIPEDIA-
There has long been opposition to teaching children to believe in Santa Claus. Some Christians say the Santa tradition detracts from the religious origins and purpose of Christmas. Other critics feel that Santa Claus is an elaborate lie, and that it is unethical for parents to teach their children to believe in his existence.[6] Still others oppose Santa Claus as a symbol of the commercialization of the Christmas holiday, or as an intrusion upon their own national traditions


Jadi sama ada wujud ataupun tidak Christmas tetap diraikan.

Tepuk dada tanya selera...

HohohohohohO...MERRY CHRITMAS!!

-SEKIAN UNTUK ENTRY AKU KALI INI-

Tidak ada komentar:

Posting Komentar