Minggu, 21 Desember 2008

10 Tahun akan daTang

hohohoho..
aku berangan sekejap tadi sambil fikir apa akan jadi pada diriku 10 tahun akan datang.
macam-macam aku impikan 10 tahun akan datang.
10 tahun akan datang - aku yang ketika itu berumur 27 tahun,
mari kita sama-sama berangan:bofu_14::pandaGeli_17: perkara yang akan terjadi pada diri kita sendiri 10 tahun akan datang...

ok ni antara bayangan aku 10 tahun akan datang :


JIKA AKU MASIH BUJANG :

aku telah berumur 27 tahun. Menjada wanita yang matang dan berkerjaya.Maybe dah jadi software engineer yang disegani.
maybe belum kahwin. Ah peduli apa aku waktu dekat-dekat nak 30 tak kahwin-kahwin lagi. Masa tu wanita tak perlukan laki pun untuk berjaya.:bofu_21:


JIKA AKU SUDAH KAHWIN :

Aku telah mempunyai seorang anak yang sungguh comel. Kahwin dengan siapa??
Agknya dengan Chad Michael Murray kot.hahahaha..
Sambil menguruskan rumah tangga aku telah menjadi software engneer. Itu cita-cita aku ye!

So itu je aku leh bayangkan perkara yang akan terjadi pada diri aku 10 tahun akan datang. Bagaimana anda??

Tidak ada komentar:

Posting Komentar