Sabtu, 18 April 2009

Award~~

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.




Dah lama sungguh aku tak tulis pasal award ni. Bukan apa aku just malas nak tulis award-award ni and cara sng aku upload masuk dlm entri Award aku tu. Tapi hari ni aku tergerak hati lak nak layan award dari pinat and hunny. Aku siap buat award nak bagi kepada orang tertentu dalam hidup aku. Harus baca sampai habis mana la tahu anda terpilih untuk mendapatkan award yang aku buat tu.



Mula-mula sekali aku nak layan award pinat and hunny. Award mereka sama je so aku satukan. Malas nak tulis double entri sebab isinya sama je. Meh usha award-nya:




Aku dengan kemalasan so aku layan arahan award mereka.
1. Put this badge in your awesome blog






2. Award this badge to 10 bloggers whom you think are inspirational and friendly.
3. Make sure you put the recipients' names here, along with their links.

4. Let them know about this.



arahan pertama: DONE



arahan kedua,ketiga dan keempat: ( biarlah award ni hak milik aku seorang ):Onion32:



Award second ni aku nak bagi kepada:







01. Little Peach (dia la kawan baik aku paling happening dalam blog+YM+MSN+Myspace ). Aku akan rindu kat kau nanti bila kau dah pergi Matrik :White34:.



02. Pinat ( sebagai balasan dari award kau )



03. Hunny ( reason yang sama macam pinat )



04. Zatie ( aku tak pernah bagi kau award )



05. Taty ( Jangan lepaskan peluang masuk Matrik tu )



06. Bbc ( Kita sama-sama nak masuk MMU )



07. Serai ( Yang sentiasa bagi aku nasihat )



08. XoXo ( Sebab dah ajar aku guna PhotoShop )



09. Along ( Teman borak kat shout box aku paling happening )



10. Eriyza ( Suka dengan tutorial dari blog kau )



11. Siapa yang rasa tak malu amik la award tu



Nama yang tersenarai tu amik je award tu. Korang tak yah buat apa. Just letak kat blog korang tu ya.



-Sekian Untuk Entri Kali Ini-:Onion48:


post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar