Senin, 06 April 2009

Digsby ( IM + EMAIL + SOCIAL NETWORK )

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.








:24:Pernahkah melihat icon di atas itu? Itu lah Digsby yang boleh log in ke IM, EMAIL dan SOCIAL NETWORK di dalam satu software. Menakjubkan bukan? Aku baru pakai Digsby dan aku sangat berpuas hati dengan perkhidmatan yang disediakan oleh Digsby.



Walaupun masa nak install Digsby sangat menyusahkan mungkin di dalam PC aku je kot tapi lepas berjaya di-install, Digsby berjalan dengan lancar di dalam komputer aku ni:Onion73:.



Kalau yang tak pernah dengar:White11: Digsby tu apa, sila lihat screenshots Digsby aku kat bawah ni:




Dalam Digsby tu aku buka 3 email account dan 1 Google Talk dan 1 Yahoo Messenger!




Boleh manage account Email + IM + Social Nertwork lagi.




Bila anda menerima komen seperti dari Myspace ataupun Email, satu notis akan keluar di bawah kanan komputer anda.




Digsby ni sangat sesuai untuk orang macam aku yang banyak sangat email account:Onion32: dan malas nak buka website Myspace sebab server Myspace kat sini tersangat la lambat!:Onion42:



Untuk download Digsby sila klik pada gambar di bawah ini:







Setelah klik anda akan dibawa ke laman web rasmi Digsby, di mana anda sendiri boleh melihat banyak screenshots Digsby dan yang sewaktu denganya. Masa nak download tu sila plih OS anda dengan betul ya!
Setelah install Disgby jangan lupa sign up untuk akaun Digsby anda dan kemudian anda sudah boleh menggunakan Digsby dengan jayannya!.


-SEKIAN-:Onion48:


post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar