Rabu, 15 April 2009

Entri Aku Yang Berada Dalam First Page Google Search.

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.




Aku baru check Feed Jit aku. Aku terjumpa satu entri yang pernah aku tulis telah berada kat page pertama dalam Google Search. Bukan semua entri aku ya. Satu entri je yang jadi popular search kat Google tu.



Bukan senang nak tempatkan entri yang kita tulis berada kat page pertama dalam Google Search tu.Aku sangat bersyukur. Aku dah blog selama setahun empat bulan dan inilah hasil yang aku dapat:22:.



Mai tengok entri apa yang terpilih tu:








Bahagian yang aku tandakan ialah entri yang mendapat page pertama dalam Google Search.



Drana A Time For Us tu dah jadi famous ke kat Malaysia ni? Mentang-mentang la Jericho Rosales yang berlakon dalam tu..ahks. Kalau siapa ada tengok drama tu dari awal mesti berpelung dengar Jericho speak malay. Walaupun pelat tapi aku tetap suka. Antara yang Jericho Rosales sebut: AKU CINTAKAN KAMU SELAMANYA dalam bahasa filipina MAHAL KITA.
Ayat lain yang disebut oleh beliau: AKU TIDAK AKAN PENAT MENCINTAI KAMU.



Tak sia-sia aku tulis entri pasal A Time For Us tu dulu. Ingatkan tak kan dapat sambutan tapi ada gak yang search pasal drama tu. Ini la satu-satunya drama Filipina yang mampu buat aku melekat kat TV selama satu jam. Kalau dulu aku tengok dua tiga episode drama Filipina terus aku tak tengok dah.



Kalau nak baca entri aku pasal A Time For Us, mai klik kat sini.



-SEKIAN UNTUK ENTRI KALI IN-:crab1:


post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar