Jumat, 03 April 2009

Something From Katrina

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.




Petang tadi aku telah dikejutkan dengan satu bungkusan yang datangnya dari Katrina iaitu kawan baik aku kat blog+YM+Myspace. Tak kenal maka tak cinta kawan. Kami tak pernah jumpa pun but I fell very close to her.



Aku cukup terkejut:Onion31: sebab aku tak tahu pula dia dah pos bungkusan tu.
Inilah dia bungkusan yang aku katakan tu:



Bungkusan ni dia post dari jauh mai Port Dickson:White12:.



Setelah dibukak, seperti yang aku jangkakan adalah seutas gelang tangan yang dia minta aku pilih hari tu:crab1:.



Sempat aku eksen kat depan cermin tadi :Onion20:



Sebab apa aku dapat hadiah dari Katrina?
Sebab gelang tu tanda frenship kami.

Aku sangat terharu:Onion26:.
Thnkx dear sebab sudi bagi hadiah kat aku and thnkx sebab sudi dengar masalah aku:crab1:.


p/s: Kalau nak hadiah minta la kat Katrina sebab dia pemurah :Onion32:


post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar