Minggu, 19 April 2009

Mari Lihat Hidden Comments and Friends dalam Myspace!

Para pembaca sekalian, sila BERI KOMEN yang BERMANFAAT selepas membaca entri ini.




Dua tiga hari ni aku macam malas je nak tulis blog sebab aku tak ada mood. Kat shout box pun aku dah malas nak layan dah. Aku masuk blog kejap je sebab takat nak balas komen. Message kat shout box memang tak terlayan aku. Entahlah. Macam nak tutup je blog ni tapi tangan aku masih gatal nak updated blog ni untuk kekalkan rank blog aku tu.haha.



Entri kali ini aku nak tulis cara untuk tengok hidden comments and friends yang disorokan oleh kawan/bf/gf/bini/suami/ex anda itu! Sebelum nak try tutorial aku ni pastikan mangsa Myspace tersebut menggunakan Profile 1.0 bukannya Profile 2.0 yang terbaru tu ya! Sebelum terlupa pastikan anda menggunakan Firefox.



Ayuh kita mulakan penyiasatan kecil ini.ngee.




Profile mangsa aku:



Sila lihat dengan teliti. Contoh profile di bawah ini tiada komen atau kawan-kawan yang ditunjukkan. Sebab pemiliknya telah menyembunyikan dengan menggunakan sejenis code.



Untuk melihat hidden comments dan friends, sila ikuti langkah-langkah di bawah dengan teliti.



Pergi ke Toolbar kemudian klik View > Page Style > No style



Kalau dah klik pada No Style nanti akan keluar page yang berwarna putih. Kalau keluar warna lain aku tak tahu la nak cakap apa. Apa lagi scrol down dan anda akan terjumpa Hidden Comments and Friends pemilik profile tersebut.



Contohnya:



Hidden friends:



Hidden comments:



Untuk mengembalikan kepada keadaan asal pergi semula ke toolbar dan klik View > Page Style > Basic Page Style



Bagaimana? Dapat buat kat mangsa anda tu tak? Lepas ni mangsa anda tak akan terlepas dari mata anda lagi:Onion32:. Jangan risau mangsa anda itu tak akan tahu yang anda curi-curi melihat hidden comments and friends-nya. Lakukan dengan senang hati ya!



-SELAMAT MENCUBA!-:Onion48:


post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar