Jumat, 29 Januari 2010

Anis Punya Blog Template [Done]

Okey.Okey. Berapa hari dah aku buat template ni. Siap jua~ Template ni aku edit untuk kawan aku, Anis. Dia ni suka sangat dengan kaler pink. So this template overall is all pinky la. Aku actually tak ada idea sangat nak buat template untuk orang. Yela kan. Mana la tahu ada some part dalam template tu dia tak berkenan kan.huhu.

Tapi kan.. Kenapa aku lebih suka template Anis ni dari template blog aku sendiri ehh?haha. Okey. Mari lihat hasil 'air tangan' aku ye.haha.

Perghh. Pinky kan? Aku memang suka background dia. Aku cilok dari Photobucket. Header dia tu aku yang edit. Lebih-lebih lagi part mulut tu. Lawa jekk. Suka mak tengok tawww.

Sila lihat tanda arrow yang aku dah lukis tu. Wiwit!! Dah ada gap di antara setiap post dan setiap kotak sidebar tu. Biasanya minima template kan melekat semua. Tapi nak dapatkan kelainan sikit aku buat gap. Kasi nampak lebih clean dan kemas.

Part komen dia. Perghhh. Lain dari lain yang aku punya tawww. Dan ni kali pertama aku edit part komen.haha. Selama ni memang tak berapa reti sangat code untuk komen.huhu.

Overall, template ni tersangat la ringan.

Kalau aku nak edit template, aku prefer Minima Template. Kenapa? Sebab code dia tak serabut macam template adaption from wordpress.hoho. Actually, aku tak kisah Anis nak pakai kena tak template yang aku buat ni. Mana la tahu kan dia dah jumpa template lain yang lebih cantik menarik ko memang da bomb. Yang janji aku puas. Puas sebab dah siapkan template ni. Puas sebab template ni menjadi seperti yang aku plan dalam kepala hotak aku ni.

Opss. Template tu bukan untuk di-download. Sorry guys ;pp. Jangan mintak aku buatkan template korang melainkan aku kenal korang in my real life. Sebab kalau aku kenal korang dan memahami taste korang. Senang la aku nak create one template.hoho.

Ok. Aku dah lalok ni. Baru nak start tidur. ==zz (7.25am)

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar