Selasa, 19 Januari 2010

Rantai Boys Over Flowers (BOF) -Kissing Star Necklace

Akhirnya, rantai Boys Over Flowers (BOF)/ Boys Before Flowers (BBF) dah ada kat tangan aku. Gumbiranya hati ini.haha. Nama rantai tu dinamakan Kissing Star. :001:


“the moon Geum Jan Di Tee Ngin Rui that can never escape from the star Goo Jun Pyo“

Maksudnya: The star will always protect the moon. Tu pasal the moon inside the star. \^^/. Thank you Jun Pyo because giving me this necklace. I love you :004::023:

Kalau yang tak pernah tengok Boys Over Flowers memang tak tahu menahu langsung la pasal rantai ni. Tapi kepada peminat tegar drama tu mesti nak kan rantai ni?haha.

Sangat exited bila pakai rantai ni. Harap-harap rantai ni tak calar atau hilang. Mahu meraung aku nanti.haha. Lantak la nak cakap rantai celup ke apa. Janji dari luaran is looks real.hehe.

Ok. Percaya la sangat Jun Pyo yang kasi aku.haha. Aku beli sendiri wehh. Saje gedik nak jadi Geum Jan Di.haha. Boleh tahan mahal gak dalam RM30 termasuk kos penghantaran. Tapi terasa berbaloi-baloi. Aku beli kat Velvet Dream secara online. Kalau nak rantai tu sila minta Velvet Dream restock rantai tu ye.

Via: Velvet Dream

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar