Minggu, 17 Januari 2010

Homesick

Baru sehari balik Melaka, aku dah homesick. Dulu masa memula datang sini tak de lak nak homesick. Tetiba sekarang ni aku homesick. Is this somekind of depressed?

Sebenarnya aku rindu Ma aku(jangan gelak dan jangan ingat aku poyo). Anyone of you surely sayang ibu sendiri kan. Aku rasa macam nak balik Port Dickson je sekarang ni.haiahh. Tinggalkan segalanya dah pulang ke tempat asal aku. Aku terasa bila balik Melaka, dunia aku kosong dan gelap gelita.

Hilang sudah wajah parents aku. Yang tinggal hanya diriku di dalam bilik ini. Aku tak sabar nak raya cina. Aku nak cepat-cepat balik Port Dickson. Itu je yang dalam fikiran aku sekarang ni.

p/s: Result Sem 2 dah keluar. Semakin turun pointer aku. ;(

Jiwa Kosong.

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar