Minggu, 24 Januari 2010

Angau Dengan Lee Min Ho

Siapa tak kenal Lee Min Ho, disarankan sila tonton drama Boys Over Flowers. Aku tak tahu kenapa, asal online je pergi jenguk website versi Jepun Lee Min Ho. Walaupun aku tak paham perkataan yang ditulis kat website tu, tapi tujuan aku bukan nak tahu latest news Lee Min Ho tapi nak tengok gambar-gambar beliau.haha.

Memang aku dah terkena aura Lee Min Ho.haha. Tak caya? Ini buktinya:

Sampai gambar profile kat Facebook aku taruk gambar Lee Min Ho.

LeeMinHo
Bukan takat tu je, wallpaper desktop aku pun terkena auranya.

Rantai Boys Over Flowers pun aku sanggup beli (selama ni tak minat beli rantai) haha.

Sib baik aku tak gila sampai buat poster giant Lee Min Ho lagi.haha. Status aku pun banyak sangat pasal Lee Min Ho. Aku asyik share video link pasal video Boys Over Flowers. Asal ada muka Lee Min Ho je, dengan kadar segera aku share. :D

Boleh dikatakan setiap hari aku search pasal Lee Min Ho kat Google.haha. Lepas tu, aku tak sabar nak tengok drama terbaru Lee Min Ho; Personal Taste. Bulan 4 nanti akan ditayangkan kat Korea nun jauh di sana. Of course la aku akan terjah Mysoju nanti.wuuuuuuu~

Kenapa la Lee Min Ho kacak sangat? Lee Min Ho memang kacak kan. Sila puji beliau. Jangan kritik. Kalau krtik aku potong lidah korang.haha.

I Love You Lee Min Ho. :D

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar