Sabtu, 30 Januari 2010

[Entri Bergambar] Mari Melompat. Jump-Jump-Jump.

Ehehehehe. Jom main lompat tinggi-tinggi. Kat sini aku nak tunjuk beberapa gambar LOMPAT yang buat aku amaze. Nice efek okey! Kalau takat lompat biasa, search kat Google pun boleh. Gambar-gambar kat bawah ni aku jumpa kat Photobucket. Tak yah banyak cakap. Lihat sajork okey.



Gambar Pertama:

Gambar Kedua:

Gambar Ketiga:

Gambar Keempat:
Tak tahu la dorang lompat betul-betul atau hanya sekadar gambar yang diedit oleh Photoshop. Tapi mustahil la kan manusia boleh lompat setinggi macam dalam 4 gambar kat atas ni kan. Gambar yang amaze-kan aku sangat-sangat ialah gambar keempat. Efek dia menjadi siot. Aku boleh lihat dalam gambar tu satu kebebasan.

So, apa pendapat korang dengan 4 gambar yang aku tunjukkan tu?

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar