Sabtu, 16 Januari 2010

The New Chapter In MMU


[Esok]18/1/2010: Start sem baru.

Wahh. Aku dah masuk Semester 3 kat MMU Melaka. Semester last aku jadi Junior. Semester akan datang aku akan bergelar Senior.wuakakaka.

Rasa macam tak moh balik MMU je setelah bercuti hampir sebulan. Sem kali ni semua subject KILLER; Program Design, System Analysis And Design, Operating System dengan Mathematical Technique 2. Semuanya 14 credit hours. Sebelum melangkah ke subject yang lebih memecahkan kepala hotak untuk sem akan datang, aku kena lalui semua subject-subject KILLER tersebut. WTF!

Sememangnya aku agak keberatan nak tinggalkan rumah aku ni ok. Makan FREE. Semuanya FREE kat sini, then bila balik Melaka semua BERBAYAR. Lagi satu, aku dah terbiasa makanan akan terhidang bila aku bangun dari tidur.haha. Kat Melaka, siapa la yang baik hati nak hidangkan makanan untuk aku kan. Housemate aku nak hidangkan? Jauh panggang dari api.wuakakaka!:003:

Ok. Aku nak print notes dan memikirkan baju apa yang perlu dipakai untuk hari esok. Kena la nampak gojeus untuk hari pertama sem 3.haha!:004:

Bye.

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar