Senin, 04 Januari 2010

Ini Bukan Blog Lollipop Tapi Ini Blog Budak Comel



Jangan salah faham. Aku tak tukar langsung template blog aku tapi aku edit sikit je. Sikit je tawwwwwwwwwwwww. Kira aku tukar theme blog aku yang dulu pakai theme Coklat+Hitam. YEAH!

Seperti yang korang lihat sekarang ni, aku dah pakai theme Lollipop. Comel kan? Sebagaimana comelnya tuan blog ini.ehehehe (*perasan). Aku memgambil 5 jam (3pm-8pm) untuk siapkan theme lollipop ni. Sakit belakang woooo. Ehh. Main Facebook 25 jam tak pernah lak mengadu sakit belakang.haha. Sila jangan kritik walaupun korang agak tak puas hati bila blog aku lebih comel dari korang.ehehehe.



Ini screenshot theme blog aku yang lama:


*agak emosional kan theme Coklat+Hitam

Dan kini telah berubah wajah:


*macam kanak-kanak riang.YEAH!

Aplikasi yang digunakan sepanjang megedit blog ialah Photoshop dan Photoscape serta sedikit ilmu tentang code HTML.awwww.

Memulanya aku ingatkan takat tukar background blog aku sudah cukup. Tapi fikir punya fikir untuk satu malam, lebih baik aku jadikan blog aku comel dari jadi separuh comel separuh emosional.haha. Ahhh. Thanks to Syin la sebab beliau inspirasi aku untuk jadikan blog aku bertema lollipop. Macam blog perempuan kan padahal beliau adalah seorang lelaki. ;p

Kenapa pilih lollipop?
Sebab aku jarang lihat mana-mana bloggers pakai theme lollipop. Kang aku pakai theme love-love macam aku terlebih jiwangssssssss lak.haha. Jiwa aku agak comel semenjak akhir-akhir ini. So, blog ini pun terikut-ikut akan kecomelan jiwa aku. Opsss.. Aku tak kata aku yang comel tapi jiwa yang comel.haha.

#Segala gambar lollipop dalam blog ni aku jumpa kat Google Image Search. So, jangan claim tu gambar lollipop korang.hoho. Lollipop is universal picture.YEAH!

#Jika terdapat font warna kat entri lain yang korang tak dapat baca sila highlight keseluruhan text tersebut untuk baca. Yela. Sebelum ni pakai theme coklat+hitam so takut-takut ada font kaler yang tak berapa sesuai dengan theme lollipop ni kan (kes malas nak edit entri)haha.

Ok. Sebagai penuntup acara perasmiaan theme blog yang baru, mari sama-sama dengarkan lagu Sang Mantan dari Nidji. Maaflah, tiada lagu comel untuk disajikan.haha.





Download link di sini: Sang Mantan (mediafire)

Enjoy my new theme ^.^

post signature


Tidak ada komentar:

Posting Komentar