Kamis, 22 Januari 2009

Happy Prepaid

Suatu petang yang hening aku telah mendapat SMS dari DiGi yang menyuruh aku melihat pelan baru panggilan suara Happy pada 22/01/2009 di laman web mereka (www.happpy.com.my),

So apa lagi aku tunggu la sampai 22/01/2009 dengan harapan tinggi pelan baru mereka tersebut lebih murah dari rangkaian lain:pandaGeli_08:.



Dan pada malam ni aku pun surf laman web Happy. Ternyta harapan aku yang tinggi tu meleset sama sekali:White14::White14:. Bukan makin murah tapi makin mahal dan tak munasabah. Sungguh aku tak percaya yang Happy Line makin mahal. Ini telah menimbulkan kemarahan pada diriku:White15:. Dulu punya pelan lagi aku suka. 99sen ke semua rangkaian selama 45minit tapi sekarang ni?? Korang sendiri lihat Print Screen yang aku buat dari laman Happy ni :

(SILA KLIK PADA GAMBAR UNTUK BESARKAN)




Memang menduka citakan aku. Kini aku terasa menyesal lak beli sim pack Happy:cry:. Tapi apa nak buat, tak kan selamanya nak untung je.
Tapi apa motif Happy tukar pelan ni?? Bukan dah untung juta-juta ke dengan pelan Happy sebelum ni??

Dan satu lagi persoalan, kalau aku buat panggilan selepas pukul 5 petang, berapa banyak aku akan di-caj?? Musykil sungguh aku:Onion40:. Anyone can explain it for me??

-SEKIAN UNTUK SESI EMO AKU KALI NI-:Onion37:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar