Minggu, 04 Januari 2009

Selamat Kembali ke Sekolah!!

Hohoho..taniah kepada adik-adik kerana dah kembali ke sekolah esok! Esok adik-adik sekailan akan pakai semula baju sekolah, mematuhi rules sekolah yang semakin mengarut, buat kerja sekolah dan pakai balik kasut sekolah..hahaha..:pandaGeli_02:nasib baik aku dah lepas semua tu, sekarang aku bebas dari segala yang berkaitan dengan sekolah. Terasa jiwa aku bebas tapi untuk 6 bln je la dan bulan 6 nanti aku akan masuk kolej ke unuversiti ke. Matrik??hahaha..tak mungkin la,


Bab pasal kembali sekolah ni kan aku teringat tiap-tiap tahun aku kena buat persedian untuk ke sekolah balik setelah hampir dua bulan bercuti. Malam-malam cam ni la aku akan kemas beg aku, pastikan segala alat tulis cukup dan saterika baju sekolah serta kilatkan kasut sekolah aku tapi sekarang dah tak buat dah. Sekarang ni aku hanya lepak-lepak depan PC je..hahahaha,

Ni yang buat aku rindu zaman sekolah aku ni. Banyak weh memori manis dengan pahit kat sekolah. Pernah ponteng kelas, ponteng assmbly, ponteng KO-KO tak buat kerja sekolah dengan bawak toyol masa exam:pandaGeli_13:..ingat balik pun cam lawak je. Aku ni prefect sekolah tapi suka memonteng tapi tak lah sampai ponteng sekolah..huhuhu. Aku agak nakal kat sekolah dulu,
Aku rindu ah dengan sekolah aku, kawan-kawan aku dengan cikgu-cikgu aku. Walaupun ayat aku agak skema tapi adik-adik korang akan rasa semua tu bila korang dah tinggalkan sekolah.
Adik-adik sekalian SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH DAN BELAJAR RAJIN-RAJIN!! Yang nak amek UPSR, PMR, SPM, STPM i wish you all GOOD LUCK k! Buat yang terbaik!
:pandaGeli_05:

Tinggal kenangan je :

THE SCIENCE STREAM 2007/2008


-SEKIAN UNTUK ENTRY KALI INI AND GOOD BYE SCHOOL-:pandaGeli_26:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar