Kamis, 15 Januari 2009

Photoscape

Hari ni buat pertama kalinya aku tulis pasal software. Software yang aku maksudkan ialah Photoscape. Software ni senang je guna dia. Asalkan tahu baca dan paham english pandai la korang nak gunakan. Bukan tu je laju je Photscape download masuk komputer korang. Kalau nak tahu cam ne nak download kena la baca sampai habis. Photoscape ni ala-ala Photoshop. Penggunaan dia macam Photoshop gak. Tok sah la kan aku terangkan Photoshop tu apa sebab aku yakin korang mesti tahu kan. Ni antara screenshots yang aku dapat kat website Photoscape yang ingin aku kongsi bersama korang.

Take a look at the screenshots:















Dah puas tengok screenshots tersebut??
Kalau berkenan nak download klik link ni,
Bukan sahaja dapat belajar mengedit gambar tapi korang pun dapat belajar asas Photoshop walaupun tu hanya Photoscape.

Notakaki : Apa perbezaan antara Photoshop dengan Photoscape??

Tidak ada komentar:

Posting Komentar