Jumat, 16 Januari 2009

Beberapa Perubahan

Seperti yang anda lihat sekrang ini, blog aku telah melalui beberapa perubahan yang kecil:pompom:. Sumpah aku memang suka layout blog aku ni. Dulu asyik fikir nak tukar je tapi malas nak edit HTML tu tapi atas usaha aku kali ni AKU SANGAT PUAS HATI terhadap layout blog aku kali ni. Walaupun sidebar dia tetap nampak serabut sikit, dan ada juga yang mencadangkan aku supaya letak boader tapi aku tetap nak kekalkan tak ada boader sebab akan tambah lagi pening pala tengok kalau ada boarder. Apa perubahan yang korang nampak dalam blog aku ni?? Ha..cari la sendiri,hehehe. Tak ada la berubah sangat blog aku ni..

Just ada header baru yang aku edit sendiri pakai Photoscape. Well done Photscape:okay::pompom:. Kalau tak ada software tu agaknya header aku mesti nampak bosan je. Edit sikit-sikit pakai Photscape tapi hasilnya sangat menakjubkan, kalau nak try la Photoscape.


Pastu aku dah pandai buat label cluod ni,hohoho..sangat bangga walaupun ramai yang dah tahu buat tapi ada aku kisah??hehehe..Memang dah lama aku nak buat label cloud ni tapi aku memang tak paham cara dia. Thnankx tu Along Arman sebab sediakan tutorial label cloud ni kat blog dia kalau tak aku masih lagi terkebil-kebil nak buat. Pastu perasan tak footer aku dah jadi 3 bahagian?? Yang ada BUTANG LINK, RANK dengan IKLAN tu. Aku dapat tutorial tu kat Blogspot Tutorial.Thankx to the owner of the blog. Setakat tu je perubahan yang berlaku kat blog aku. Pasal warna background semua-semua tu aku edit code HTML tu sendiri,hohoho..
Sumpah aku memamg suka layout blog aku ni!
Tapi mampukah kekal layout cam ni utk beberapa bulan lagi??:pandaGeli_17:
Tunggu dan lihat je la..

-SEKIAN UNTUK ENTRY KALI INI-:wave:

Tidak ada komentar:

Posting Komentar